יום רביעי, 16 ביולי 2014

השתלות שיניים בישראל או בחו"ל

לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות הפכו השתלות שיניים לטיפול שחזור מבוקש בקרב הציבור. טיפולים אלו מוצעים בישראל על ידי רופאי שיניים מובחרים, ועלותם גבוהה יחסית. כפועל יוצא מכך, קיימת מגמה של ביצוע השתלות בחו"ל, אך במגמה זו טמונים חסרונות וסיכונים לא מועטים שברובם אינם קיימים בטיפולים של רופאי שיניים ישראליים איכותיים.




מה זה בעצם השתלת שיניים

השתלת שיניים הינה הליך רפואי כירורגי, הכרוך בהחדרת שתלים לעצם הלסת. מעל השתל שמוחדר ללסת בקידוח מדויק, ניבנה כתר שמשמש כשן חדשה ומלאכותית. הליך זה מסייע בשמירה על גובה עצם הלסת ומונע את נסיגתה, מחזיר לפה חזות בריאה וטבעית, ומאפשר לעיסה טבעית של מזון. יש לציין כי מדובר בהליך בעל עמידות גבוהה לשנים ארוכות, שלאחריו פשוט וקל לשמור על היגיינה ממש כמו עם שיניים טבעיות. יחד עם זאת, למרות היותו בטוח ובעל אחוזי הצלחה גבוהים מאוד, עדיין מדובר בהליך כירורגי מורכב ויקר כאשר תקופת ההחלמה עשויה להיות לא פשוטה. לכן, חשוב לבצע את ההשתלה עם רופא מומחה ואמין.  

קישור לאתר בסט קליניקס בו תוכלו קבלת מידע מקיף ומלא על תהליך השתלות שיניים: http://www.bestclinics.co.il/טיפולי-שיניים/פתרונות-לסובלים-מחוסר-שיניים

סיבות לביצוע השתלות שיניים בארץ

השתלות שיניים זמינות בכל רחבי ישראל, ומבוצעות על ידי רופאי שיניים מומחים. בהשתלות אלו נעזרים בשתלים האיכותיים ביותר בעולם אשר עומדים בכל דרישות התקנים, גם של המחמירים ביותר. כמו כן, השתלת שיניים בארץ הינה נוחה וזמינה בהרבה מאשר בחו"ל, ואילו רופאי השיניים  דוברי עברית כך שאין קושי להבין את ההוראות וההסברים. מעבר לכך, השתלות שיניים בארץ מאפשרות מעקב רפואי אחר הליך הקליטה, ובמידה שעולה בעיה רופא השיניים יספק מענה מיידי ומקצועי. לכן, במרבית המקרים עדיף בימינו לבצע השתלות שיניים בישראל, מה עוד שהמחיר אינו גבוה בהברה מאשר בחו"ל. לכך יש להוסיף את היתרון שבהשתלות בישראל נחסכת הטרחה שבטיסה, התארגנות ושהייה במקום זר לתקופת הניתוח וההתאוששות, ולמעשה ניתן לערוך את ההשתלה בארץ בסמוך למקום המגורים ולחזור הביתה להתאוששות נעימה ובטוחה.

הבעיות בהשתלות שיניים בחו"ל

כאמור, מתוך כוונה לחסוך בעלויות השתלות השיניים יש ישראלים שבוחרים לבצע אותן בחו"ל. ואולם, חשוב לדעת כי ביצוע ההליך בחו"ל עלול להיות בעייתי בשל מגוון סיבות וגורמים. ראשית, במרבית המקרים האחריות על השתלות בחו"ל הינה חלקית, ואינה מכסה את איכות השתלים בהם משתמשים. יש להבין כי מחיר זול נובע לעיתים קרובות מרכישת שתלים באיכות ירודה, שהינם בעלי עמידות נמוכה. כמו כן, הליך השתלת שיניים המבוצע כהלכה דורש מעקב חודשי אחר קליטתן במשך חצי שנה לפחיות, ומובן שהשירות החיוני אינו זמין למי שערך את ההשתלה בחו"ל. מלבד זאת, השתלות שיניים בחו"ל הינן מורכבות בהרבה בהשוואה לארץ, מאחר שהן כרוכות בארגון טיסות, מקומות לינה, מזון, אשרות וכן הלאה.

סיכום - השתלות שיניים עדיף לבצע בישראל

אם אתם מתגוררים בישראל ונדרשים להשתלות שיניים, חשוב שתדעו שכיום מבוצעות בכל רחבי ארץ השתלות ברמה הגבוהה ביותר, עם שתלים איכותיים ועל ידי מיטב הרופאים. מדובר בפעולות רפואיות שנעשות עם אחריות מלאה, וכוללות השגחה וביקורות שוטפות על תוצאותיהן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה